miercuri, 11 aprilie 2012

That's it!

       "Am pus de multe ori virgula acolo unde ar fi trebuit sa pun punct." 
       Regret ca de multe ori nu am avut curajul sa pun punct unor momente din viata mea..am preferat sa pun virgula ,sa las loc de o continuare..Degeaba am sperat ca in orice e si o parte buna ,ca orice greseala poate fi reparata ,ca orice persoana se poate schimba..Nu e chiar asa.Viata e o jungla in care nimeni nu sta sa te intrebe daca esti bine sau daca ai nevoie de ajutor..Trebuie sa inveti sa treci peste singur,sa sti sa calci trecutul in picioare si sa-i tratezi cu indiferenta pe cei ce te-au ranit.Si chiar daca spun lucrurile acestea ,eu nu sunt in stare sa le fac..nu-mi calc in picioare trecutul ,ci traiesc in el, nu sunt indiferenta fata de cei ce ma ranesc ,ci prefer sa ii am langa mine ,dar sa fiu rece cu ei..
      Poate ca a venit timpul sa fac unele schimbari in viata mea..mai bine mai tarziu decat niciodata ..a venit timpul sa pun punct ,acolo unde se poate....
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu