luni, 9 aprilie 2012

Eu.

     Eu.Un simplu cuvant din 2 litere ce defineste o multitudine de fete,de personalitati...Asta nu inseamna ca sunt falsa,sunt pur si simplu un om cu caracter schimbator..asta pe partea interioara,dar am realizat ca pentru multi nu interiorul conteaza ,ci exteriorul ,partea din noi ce sub efectul timpului se degradeaza,asta conteaza.Sa spun ca urasc acesti oameni?Nu,nu am nimic cu ei ,dar am cu cei ce teoretic"ma plac asa cum sunt" dar practic mi-ar pune o punga pe cap pentru ca nu sunt asa cum ar vrea.Nu-i obliga nimeni sa ma suporte sau sa imi fie prieteni,dar din moment ce uneori ei ma invita la o plimbare sau stiu eu ce ,de ce se poarta cu mine de parca nu as exista?Le e rusine cu mine?Poate si mie cu ei ,sa fie reciproc.Imi pot fi acele persoane prieteni?Nu stiu ce sa spun ,dar nu prea cred...M-am obisnuit sa traiesc in umbra pentru ca nu sunt asa cum multi si-ar dori sa fiu..si nu am sa ma schimb ,nici moral nici fizic doar sa fiu acceptata de cineva.Nu are rost sa traiesc sub o masca ca sa o ascund pe adevarata "Eu",nu-mi sta in fire...Cat timp eu sunt multumita de mine ,nu-mi pasa de parerea altora:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu