duminică, 18 martie 2012

I am?

M-am blocat de multe ori in fata intrebarii "Cine sunt?" Am stat sa caut un raspuns si nu am gasit unul...M-am gandit ca poate am multiple personalitati,cate una pentru fiecare persoana pe care o cunosc, si asa am ajuns sa nu ma mai cunosc...M-am schimbat de prea multe ori si am ajuns sa nu mai stiu ce vreau sa fiu .Sa fiu copil cand viata imi cere sa fiu "adult" sau invers?Sincer ,nu stiu..sunt pur si simplu EU..o entitate in lumea asta mare ,o aglomeratie de personalitati ,care adunate nu dau nimic..sunt doar o picatura de apa dintr-un ocean,dar sunt multumita .Nu are rost sa fiu altcineva doar ca sa fiu privita altfel,nu are rost sa-mi schimb felul de a fi dupa toanele unora...imi ajunge multitudinea de personalitati ce ma formeaza  ,altele in plus ar duce doar la "distrugerea" mea...Deci ,raspunsul la intrebarea "Cine sunt?" ar fi "Un om.Un simplu muritor.Un suflet ratacit prin lume." si cam atat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu