duminică, 18 martie 2012

Loving you is my favourite mistake.

   Nu sunt genul de persoana care iubeste pe oricine sau orice, ca sa ajung sa iubesc imi trebuie ceva timp,dar in momentul in care incep sa o fac,devine ceva normal si neconditionat.
   Cum spune si titlul postarii ,sa iubesc e greseala mea preferata ,dar depinde pe cine.Sunt genul de persoana care considera ca e suficient sa primeasca 5% din dragostea pe care o ofera.De mult ori mi-ar fi suficient.Chiar daca poate nu sunt la varsta la care sa pot spune ca am iubit cu adevarat ,cred ca am fost oarecum "atinsa" de sentimentul de iubire..mi-a lasat un gust amar de muuuulte ori.Mereu m-am intrebat cum poti sa-ti bati joc de acest sentiment.E unul dintre cele mai frumoase,e cheia vietii,a fericirii.
    Am spus "Te iubesc" si din suflet si doar sa fie spus,dar de fiecare data raspunsul era invers fata de cum l-am spus eu..fals de la cei pentru care era adevarat ,si adevarat de la cei pentru care era fals..E dureros sa nu fie un sentiment reciproc.Exista persoane care imi spun ca sunt sincere cand rostesc "cele 2 cuvinte" ,desi eu nu simt asta.Vad negarea in ochii lor ,simt ezitarea in vocea lor..si doare.
    Raman doar cu sentimentele mele sincere...si atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu